Podkast "Ja i mój biznes online"
Odcinek #10 - Budowanie marki, gdy masz max. 2-4 godziny dziennie? To możliwe!
Masz mało czasu na rozwój marki, rozwój działalności i dodatkowy zarobek?
Być może zastanawiasz się, czy to w ogóle możliwe.
W końcu budowanie marki to wiele rzeczy do zrobienia: postowanie w social media, tworzenie oferty, docieranie do klientów… A przecież potrzeba jeszcze czasu, by fizycznie wykonywać daną pracę.
W tym odcinku podkastu Ja i mój biznes online podpowiadam, jak to zrobić.
O co koniecznie musisz zadbać, jeżeli chcesz stworzyć podwaliny marki, która docelowo może pozwolić Ci odejść z etatu lub nigdy więcej na ten etat nie wrócić?
1. Energia
Jeżeli nie zadbasz o swoją energię (rozumianą jako siły życiowe, ochotę, zapał i motywację), to nawet jeżeli masz głowę pełną świetnych pomysłów na dodatkowy zarobek – na planach się skończy. Zdrowie, sen, odpoczynek to podstawa, no chyba że jesteś superbohaterem.
2. System
Za każdym razem, gdy podejmujesz akcję, zbierasz doświadczenie. Widzisz, co działa, a co niekoniecznie.
Dlaczego by tego nie wykorzystywać? Zasada jest prosta: rób więcej tego, co działa, a mniej tego, co niekoniecznie.
3. Sztuka eliminacji
Jeżeli chcesz działać, mając jedynie parę godzin dziennie, nie obędzie się bez złotej trójki jednej rzeczy marki:
- jedna „platforma wpływu” social media: zadecyduj, czy będzie to Instagram, czy Facebook, YouTube, a może TikTok, i tylko na niej się skup.
- jedna oferta: co będzie Twoją główną usługą lub produktem / rodzajem produktów? Wybierz i cały swój marketing otaczaj wokół tej jednej rzeczy.
- jedna grupa docelowa: aby to wszystko zadziałało, potrzebna będzie wiedza o tym, kto Cię obserwuje, kto od Ciebie będzie chcieć kupować. Gdy już to wiesz, zwracaj się bezpośrednio do tej grupy w swoich postach i komunikatach. Bądź blisko.
Jeżeli ten temat cię ciekawi, zapraszam Cię do odsłuchania pełnego odcinka!
–> Drogi Twórcy – quiz znajdziesz tutaj.