Jeśli tak, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze autorskie szkolenie na temat Instagrama przygotowane we współpracy z agencją marketingową Emerald Media.
– 2 godziny szkolenia, podczas których dowiesz się, co zrobić, by konto „dostało wspomaganie”
i aby nowi odbiorcy zaczęli się u Ciebie pojawiać.
Dla osób, które już mają konto na Instagramie i liczą na większą liczbę obserwujących.
Większe konto – to większy prestiż w branży, w której chcą być specjalistami.
Również dla osób, które dopiero startują – i chcą prowadzić Instagrama „od razu dobrze”,
wiedzieć, co robić, a czego unikać w przyszłości.
(tutaj zamiast w szkolenie lepiej zainwestować w kupno „followersów”, wyjdzie szybciej***),
Nie chodzi o stosowanie praktyk follow-4-follow, a o docieranie do przyszłych
klientów, którym realnie będzie się podobać to, co tworzysz.
*** oczywiście nikomu nie rekomendujemy kupowania odbiorców. Takie praktyki mogą się skończyć tragicznie dla konta, włącznie z jego zablokowaniem przez Instagram.
Nazywam się Daria Robbe i na co dzień zajmuję się pomaganiem pełnym pasji osobom w rozwijaniu marki w Internecie oraz w zarabianiu na tym, co kochają najbardziej. Moje szkolenia znajdziesz na kanale YouTube Daria Robbe – Marka na sukces. Prowadzę również podkast Ja i mój biznes online.
Szkolenie poprowadzę wraz z Dorotą Maziak, specjalistka od social media w agencji marketingowej Emerald Media. Dorota ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kont na Instagramie dla znanych firm, marek lokalnych, jak i tych, które dopiero wkraczają na rynek rozpoznawalności. W jej porfolio znajduje się miedzy innymi marka jubilerskiej Savicki, a od ponad pół roku uczestniczy w kreowaniu marki Carein, której produkty są innowacją na polskim rynku suplementów diety.
Podczas szkolenia Dorota przedstawi najlepsze przykłady i rozwiązania, które rzeczywiście się sprawdzają u odnoszących sukcesy firm.
Po zapisie na szkolenie dostaniesz wszystkie szczegóły dostępu i link do wydarzenia.
Szkolenie potrwa około 2 godziny, będzie zarezerwowane sporo czasu na pytania i odpowiedzi.
Szkolenie jest płatne, natomiast zakupione przedpremierowo (przed 6 czerwca) możesz dołączyć na nie ze zniżką 50%
– w cenie 97 złotych. Po tym czasie dostęp do nagrania można będzie zakupić za 197 złotych.
TAK, dostajesz też dożywotni dostęp do tej wersji szkolenia.
NIE, na szkoleniu dowiesz się użytecznych rzeczy, które przydadzą się na każdym etapie rozwoju konta. Jednocześnie podczas szkolenia nie będzie pokazane, jak konto fizycznie założyć – do tego zapraszam Cię na mój kanał Daria Robbe – Marka na sukces, mam tam film na ten temat.
TAK – ostatnie dwie rzeczy są skierowane również dla większych kont. Kiedyś rozwinąć konto było łatwiej niż teraz (większa konkurencja), teraz warto zadbać o każdy element, również – odświeżyć sobie podstawy. Często to one stoją na przeszkodzie ku dalszemu wzrostowi konta.
Jeśli na Twoim koncie już są fałszywi obserwujący, warto się ich jak najszybciej pozbyć. Prawdopodobnie konto nie rośnie, ponieważ algorytmy wyczuwają ekstremalnie niskie zaangażowanie Twoich odbiorców i posty nie są pokazywane poza Twoim kontem. Jeśli zmniejszysz tę liczbę, procent zaangażowania szybko wzrośnie, co polepszy Twoje wyniki. Na szkoleniu natomiast poznasz właściwe praktyki rozwoju konta, od samych podstaw, które pozwolą Ci zbudować fajną, przyciągającą markę.
Za każdym razem coś inwestujesz. Ty wybierasz – swój czas czy pieniądze. Jest wiele metod na wzrost konta „organicznych”, wymagających jedynie Twojego zaangażowania i czasu. Jeśli jednak tego czasu wiecznie Ci brakuje, masz fajne treści, ale nie możesz tworzyć ich w odpowiedniej ilości – jak najbardziej warto tutaj pomyśleć nad płatnym „wzmocnieniem” konta reklamami. Pierwsze cztery przedstawione rzeczy opierają się na sposobach czysto organicznych. Samymi inwestycjami finansowymi też nie zdziałasz wszystkiego.
Dorota ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kont na Instagramie dla znanych firm, marek lokalnych, jak i tych, które dopiero wkraczają na rynek rozpoznawalności. W jej portfolio znajduje się między innymi marka jubilerskiej Savicki, a od ponad pół roku uczestniczy w kreowaniu marki Carein, której produkty są innowacją na polskim rynku suplementów diety.
Daria postawiła sobie za cel życiowy, że będzie pomagać innym osobom tworzyć ciekawe i wartościowe marki. Przeszła dokładnie tę samą drogę, którą idziesz teraz Ty. Wnioski? To wszystko jest możliwe w pojedynkę, dzięki potędze Internetu i marki osobistej. Teraz za pomocą swoich szkoleń pokazuje, jak to osiągnąć - w zgodzie z sobą, swoją energią, bez poczucia wciskania i nachalności w sprzedaży.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |