Podkast "Ja i mój biznes online"

Odcinek #14 Dopadł Cię kryzys w budowaniu marki? Nic dziwnego, skoro...

Dopadł Cię kryzys w budowaniu marki?

Nic dziwnego, skoro zewsząd panuje propaganda sukcesu.
Liczy się tylko to, ile zarobisz, i powinnaś to zrobić jak najszybciej.
Najlepiej wydając jeden kurs i od razu sprzedając go za sto tysięcy.
Albo może ustawiając superlejek, który będzie generować zyski. Codziennie. W tysiącach.

A tu się okazuje, że u Ciebie to nie działa.
Lub też próbujesz wszystkiego, ale po trochu, w rezultacie masz zawaloną głowę, totalny brak czasu, a efektów finansowych brak.

Co z Tobą nie tak? Może się do tego w ogóle nie nadajesz?

Jeżeli takie myśli zaprzątają Ci głowę ostatnimi czasy, wiedz, że to… normalne (CO?!)
I właściwie bardzo zdrowe.

Chyba że… trwa już w Twoim odczuciu zbyt długo.

Co możesz zrobić w takiej sytuacji?
Jak wyjść z impasu i jednak odnieść sukces?

Co tak naprawdę się w tym wszystkim… najbardziej dla Ciebie liczy?

………………..

Zapisz się na szkolenie + mini-kurs 5 kroków do zarabiania na Twojej pasji. Szkolenie w przygotowaniu, póki co chęć zapisu zgłosisz, pisząc na daria(at)drogitworcy.pl.

Powiadomię Cię wtedy osobiście, gdy szkolenie będzie gotowe! Chętnie też zapoznam się z Twoją sytuacją – możesz opisać mi ją w mailu, na pewno odpiszę.

Jesteś gotowa na to, byśmy razem przeanalizowały Twoje działania i sytuację Twojej marki?

Poniżej znajdziesz szczegóły mojej pomocy w tym zakresie.

Usługa marketingowa: Analiza Twojej marki

350,00 600,00 

Opis

Usługa marketingowa: analiza Twojej marki i rozmowa odnośnie planu działania.
Jedna 1-h rozmowa zaoszczędzi Ci miesiąc samodzielnego kombinowania, co dalej!

Szczegóły i dokładny zakres omówisz, kontaktując się ze mną przed zakupem oferty.

Co dostajesz w ramach usługi?:

-> rozmowę na temat Twojej marki (1h/2h), poprzedzoną ankietą wstępną
-> obiektywną analizę sytuacji Twojej marki wraz z wypiską rzeczy, które proponuję zmienić / podkręcić,
-> spersonalizowany e-book PDF z propozycją działań na następne 3 miesiące

Proszę wpisz proponowane godziny rozmowy do Notatek do zamówienia – ułatwi mi to dobranie terminu.

Przykładowe zagadnienia, które mogą być tematem usługi:

-> firma nie zarabia, mimo wielu obserwujących; brak pomysłów, jak to zmienić
-> nie działa konkretny filar marki: social media, planowanie długoterminowe, tworzenie ciekawej oferty: nie wiesz, jak się za to zabrać
-> doprecyzowanie niszy i dookreślenie grupy odbiorców
-> wybór odpowiednich dla Ciebie social media

Jedno czy dwa spotkania?

Cena pojedynczego spotkania jest wyższa, ponieważ sporo czasu zabiera mi przygotowanie się do tego, by zapoznać się z Twoją marką.
Na dwa spotkania warto zdecydować się, jeżeli czujesz, że nad Twoją marką można popracować na wielu obszarach – i zależy Ci, bym w tym procesie uczestniczyła przez dłuższy czas.

Na pierwszym spotkaniu ustawiamy plan działania, drugie zaś przeważnie odbywa się po 1-3 miesiącach, po wdrożeniu zmian.
Wtedy możemy przedyskutować, czy udało się osiągnąć efekt oraz co można „podkręcić” jako kolejne.

 

Informacje dodatkowe

Rodzaj

1 spotkanie, 2 spotkania (główne + follow-up)