Posłuchaj podkastu na..
Dobry pomysł to jedno. Dobre wykonanie - drugie, ale dobre dotarcie z tym do odpowiednich osób - trzecie i być może w dzisiejszych czasach najważniejsze.
Co, jeżeli z tym Ci najbardziej „pod górkę”, ponieważ… Ty po prostu nie lubisz social media. Nie wiesz, o czym masz postować, nie przychodzi Ci to naturalnie, za każdym razem, gdy trzeba coś opublikować, tak naprawdę się do tego przymuszasz.
Albo jeszcze gorzej – w ogóle tego nie robisz: coś Cię blokuje, mimo że wiesz, że bez tego się nie obędzie.
- Czy da się polubić postowanie w social media?
- Czy są sposoby, by ułatwić sobie to zadanie?
- Czy aby koniecznie to Instagram musi być dla Ciebie platformą pierwszego wyboru?
Na te i na inne pytania odpowiem, pokazując Ci moją własną historię… polubienia się z Instagramem. Skoro i mnie, mocno „nieinstagramowej” się udało – to i Tobie również, jeśli tylko spróbujesz!
A co jeżeli już działasz, wydawałoby się – w zgodzie z tym, o czym opowiadam w dzisiejszym odcinku, a jednak – to się wydaje nie wystarczać?
- Czujesz, że Twoje konto tymczasowo „zamarło”? Albo nigdy nie rozwijało się w tempie, które by Cię zadowalało?
- Większa liczba obserwujących Cię osób równa się dla Ciebie większemu autorytetowi w branży?
- Masz dość czekania i „małych kroków” – to po prostu idzie za wolno?
Jeśli tak, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze autorskie szkolenie na temat Instagrama przygotowane we współpracy z agencją marketingową Emerald Media. Zapiszesz się na nie, klikając w grafikę poniżej: